Összes oldalmegjelenítés

2013. január 31., csütörtök

Vintage medál készítés

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgcqIxaUJoOReUORgYxA0EAaQTwZROs_eG_Y_Q1HoRtMs0nHa8LcbqyM5L_l7_mKZWsPhDpniUTstzAM8prYNwlACiG3W_SW_wDY8a-cyFIfxZnbj0xad_wJ9I-KGnNk2iVJh2Dvc8QxDg/s1600/DSC_0071.JPG



Tetszenek a vintage nyakláncok, így gondoltam egy nagyot és megpróbáltam otthon készíteni egyedi medálokat.




Vásároljunk hobbiboltban medál alapot és lencsét.

http://www.alkotokboltja.hu/img/product/normal/k/i/kissadri_product__110914170706_1.jpg

Régi újságokból vagdostam ki kisebb képeket és azokat pillanatragasztóval ragasztottam a medálokba. A ragasztót vékonyan a kép oldalán húztam el és az így beragasztózott felületre nyomtam rá a lencsét.




Jó kreatívkodást! :)


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Engem érdekelne, hogy rögzíted a lencséket rá. Válaszod előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Pillanatragasztóval ragasztom fel őket. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...